[스크랩] Home Sweet Home(즐거운 나의 집)

2007. 9. 27. 21:31찬양자료/5.명곡목음

Home Sweet Home(즐거운 나의 집)

http://cafe.daum.net/niegroup 


 

 

 

Home Sweet Home (즐거운 나의 집)

 

비숍 작곡 - 로저와그너 합창단





Mid pleasures and palaces though I may roam,  
Be it ever so humble there 's no place like home!  
A charm from the sky seems to hallow us there,  
Which, seek through the world, is ne'er met with elsewhere.  

    Home! home! sweet, sweet home!
    There 's no place like home!  

An exile from home, splendor dazzles in vain:  
O, give me my lowly thatched cottage again!  
The birds singing gayly that came at my call; 
Give me them,?and the peace of mind dearer than all! 

    Home! home! sweet, sweet home!  
    There 's no place like home!

 

 

 

 


!

 

 

 

즐거운 곳에서는 날 오라 하여도
내 쉴 곳은 작은집 내 집 뿐이리
내 나라 내 기쁨 길이 쉴 곳도
꽃 피고 새 우는 집 내 집 뿐이리
오- 사랑 나의 집 즐거운 내 벗 내 집 뿐이리


고요한 달 빛도 창 앞에 흐르고
내 푸른 꿈길도 내 잊지 못해
저 맑은 바람아 가을이 어데뇨
벌래 우는 곳에 아기 별 뜨네

오- 사랑 나의 집 즐거운 나의 벗 집 내 집 뿐이리

 

 

 

 

 

(산접동새님 블로그에서 펌했습니다)

 

 

 

 

 

 

프로필 이미지

NABISAE-나비새 

 

출처 : 새
글쓴이 : NABISAE-나비새 원글보기
메모 :